Nasze działania marketingu internetowego sprawią, że będziesz bardziej widoczny w Internecie.
Ilość wejść na Twoją stronę internetową oraz zainteresowanie klientów wzrośnie.

Reklama w Google - jakie to koszty?

O ile na początku internet stanowił jedynie szybki sposób na znalezienie konkretnych informacji, o tyle wraz z upływem lat, jego funkcje nabrały nowego znaczenia. Dziś, to również niezwykle popularne i skuteczne narzędzie marketingowe, umożliwiające prowadzenie kampanii reklamowych. Jednak, aby osiągać oczekiwane rezultaty, konieczna są konkretne działania.
Na czym polega reklama w wyszukiwarce Google? Czy warto w nią inwestować?  Jak zrealizować skuteczną kampanię w wyszukiwarkach?
Zapewne te i wiele innych pytań towarzyszy osobom, które chcą rozwijać swoją firmę w internecie poprzez dotarcie do nowych klientów. Odpowiedzi na te zagadnienia oraz wiele innych aspektów związanych z reklamami w Google.

Czym są reklamy Google?

Do wyszukiwarki Google sięgamy praktycznie za każdym razem, gdy mamy jakieś pytanie, planujemy wyjazd, szukamy restauracji, sprawdzamy aktualne wydarzenia w mieście, czy brakuje nam pomysłów na prezent.
Tak naprawdę ilość powodów, dla których korzystamy z internetu, jest nieograniczona. Z tego powodu reklama w sieci wyszukiwania to w dzisiejszych czasach “must have” każdego biznesu.
Za pomocą odpowiednio zoptymalizowanych kampanii reklamowych, możemy osiągnąć rozmaite rezultaty. Od zwiększenia ilości osób odwiedzających naszą stronę www, przez dotarcie do określonej grupy odbiorców, skończywszy na promowaniu produktu w aplikacjach mobilnych.
W przypadku reklamy w sieci, to właśnie narzędzia Google dają nam najwięcej możliwości.

Wśród najbardziej popularnych form reklamy w tej wyszukiwarce możemy wyróżnić:
● pozycjonowanie stron,
● reklamy w Google Maps,
● kampanie Google Ads.

Dzięki tym narzędziom firmy stają się bardziej widoczne w wynikach wyszukiwania, a potencjalni klienci częściej odwiedzają ich witryny.
Prawidłowo przeprowadzona kampania kieruje e-konsumenta bezpośrednio do zakupów, co niewątpliwe zwiększa zyski, zapewnia zwrot z inwestycji i pozwala na dalszy rozwój.

Możliwości reklamowe Google

Za pomocą pozycjonowania strony, czy Google Ads mamy możliwość zwiększenia widoczności naszej witryny w zasięgu lokalnym lub ogólnopolskim. Idealnym przykładem takiego rozwiązania jest na przykład darmowa reklama w Google Maps. Dzięki tej formie promocji możemy pokazać nasz produkt lub usługę, konkretnie zainteresowanym osobom, jeszcze przed tym, jak zaczną sprawdzać inne strony. Natychmiastowa odpowiedź na potrzeby klienta to duża szansa na to, aby zwiększyć swoje zyski.
Każda forma reklamy Google zapewnia inne możliwości. Ponadto wszelkie te działania możemy odnosić do naszych indywidualnych celów biznesowych. Reklama tekstowa, reklama wideo, reklama aplikacji, reklama graficzna itp. - sposobów na to, aby dotrzeć do nowych grup odbiorców, jest naprawdę wiele.

Czy reklamy w Google są warte zainteresowania?

Chociaż każde rozwiązania Google są szczegółowo opisane, to do skutecznej kampanii reklamowej potrzebna jest niewątpliwie wiedza oraz doświadczenie. Każdy z nas zapewne kiedyś widział reklamę, której obraz jest zamazany, słowa ucięte, czy tekst niezrozumiały. Wynika to z tego, że wszystkie formy reklamy Google, mają określone wytyczne dotyczące tego, jak np. powinna wyglądać grafia, czy ile słów powinno znaleźć się w opisie.

Od czego zatem zacząć?

Po pierwsze: określenie oczekiwań

Planowanie reklamy w internecie należy zacząć przede wszystkim od określenia swoich potrzeb biznesowych. Pomoże to z pewnością w doborze najlepszych form kampanii.

Po drugie: koszt reklamy w Google

Koszty związane z reklamą Google są relatywnie niskie, jeżeli zadbamy o odpowiednią optymalizację kampanii. Cena działań związanych z tym rodzajem promocji zależy przede wszystkim od klienta. Każda agencja posiada określone przedziały cenowe, czy pakiety usług, jednak warto skorzystać z indywidualnych rozwiązań.

Po trzecie: specjaliści od reklamy Google

Możemy przeznaczyć na kampanię 300 zł i zyskać jednego klienta oraz w tej samej cenie zdobyć stu nowych. To wszystko zależy niewątpliwie od tego, komu powierzymy takie działania. Bez doświadczenia, wiedzy, szkoleń, czy kursów, mało kto jest w stanie przeprowadzić skuteczną reklamę w internecie. Z tego powodu, warto skorzystać z oferty agencji, która wyróżnia się nie tylko ceną, ale również jakością oferowanych usług.

Oczywiście kwestii związanych z reklamą w Google jest o wiele więcej, jednak powyżej zostały wskazane te, o których warto wiedzieć, już na początku.

Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Pliki te wykorzystywane są do
gromadzenia statystyk odwiedzin naszej witryny. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj.

Close