Lokalne pozycjonowanie stron dla firm z Wrocławia

Lokalne pozycjonowanie we Wrocławiu

Wszystkie osoby działające na terenie Wrocławia lub jego najbliższych okolic powinny zastanowić się nad zmianą dotychczasowego sposobu pozycjonowania swojej strony internetowej w wyszukiwarkach. Podstawowa usługa polegająca na pozycjonowaniu ogólnym okazuje się być niewystarczająca i zamiast docierać do osób, które są gotowe na transakcję, informacja trafia do osób, które ze względu na odległość nigdy nie skorzystają z produktów i usług. Czas na pozycjonowanie lokalne.

Pozycjonowanie lokalne w codziennej praktyce

SEO jest szerokim zakresem działań mających na celu poprawę widoczności strony w Internecie, co ma się potem przekładać na wyższą sprzedaż i lepsze zyski. Działanie to skierowane jest tka do wewnątrz, jak i do zewnątrz. Jego wewnętrzny wektor każde stworzyć najlepszą możliwą stronę internetową według kryteriów uznawanych przez wyszukiwarki. Działanie skierowane na zewnątrz ma stronie zapewnić widoczność u osób, które będą poszukiwały rzeczy i usług, które firma ma do zaoferowania poprzez swoją stronę internetową. Innymi słowy, firma ma się dać znaleźć.
SEO, gdzie oprócz wyrażenia pozycjonowanego we frazie znajduje się jeszcze nazwa miejscowości, uwzględnia fakt, iż z produktów i usług bardzo często korzystamy tylko lokalnie. Potencjalnymi klientami wielu firm z Wrocławia są tak naprawdę tylko osoby z Wrocławia i okolic, więc konieczne jest docieranie właśnie do nich i to stara się robić pozycjonowanie lokalne. Szacuje się, że poprzez SEO lokalne można podnieść nawet o połowę zyskowność procesu pozycjonowania.

Bezpośrednie korzyści z pozycjonowania w podejściu lokalnym

Realne korzyści lokalnego podejścia do pozycjonowania zależne są od tego, z jaką firmą mamy do czynienia i jaki jest jej model działalności. Są firmy działające stacjonarnie, do których klient musi trafić osobiście, by uzyskać usługę. Taka firma nie ma żadnego interesu w zdobywaniu klientów innych niż lokalni i wręcz traci na tym, jeśli na ich stronie pojawiają się osoby z innych części kraju. Osoba z Wrocławia potencjalnie zainteresowana produktem to osoba, która dobrze rokuje w kwestii zakupu. Osoba z Gdańska raczej jest tutaj tylko przypadkiem, bo wybrała link związany z samym produktem. Ona niczego nie kupi.
Przy zachowaniu tego samego budżetu możliwe jest dotarcie do znacznie szerszego grona osób mocno zainteresowanych zakupem w okolicach Wrocławia. Możliwe jest też zmniejszenie budżetu i utrzymanie dotychczasowych efektów. Najważniejsze jest to, by osoby, które faktycznie odwiedzają stronę internetową, były osobami promującymi
konwersję, czyli żeby na stronie było jak najmniej ludzi nic nie kupujących i jak najwięcej kupujących. Pozycjonowanie lokalne dociera do najbardziej wartościowego grona odbiorców, jakie do tej pory udało się ustalić.
Dołożenie do promowanej frazy miasta pozwala także osobom szukającym produktów i usług lokalnie na odnalezienie tego, czego szukają. Jest to doskonała inwestycja.

Firmy z Wrocławia – metoda kontaktu

Kontakt pomiędzy agencja interaktywną ACTIVATE i jej klientami odbywa się tradycyjnie przez kanały zdalne, czyli telefon i Internet. Jest to rozwiązanie optymalne ze względu na zdalny charakter samej usługi. Nie ma praktycznego powodu, by inwestować dodatkowy czas i dodatkowe środki na spotkania osobiste, skoro wszystkie usługi odbywają się w rzeczywistości wirtualnej.

Pozycjonowanie lokalne we Wrocławiu:

  • I. poprawia rozpoznawalność marki na rynku lokalnym i zwiększa widoczność firmy wśród osób poszukujących produktów i usług firmy;
  • II. umożliwia dotarcie do grupy docelowej firmy definiowanej jako osoby najbardziej skłonne do bycia klientami firmy;
  • III. zmniejsza ilość wchodzących na stronę osób, które ze względu na kwestie obiektywne nie będą zainteresowane finalizacją transakcji;
  • IV. ogranicza koszty związane z pozycjonowaniem w skali całego kraju;
  • V. zapewnia znacznie szybszy efekt ze względu na niższą trudność uzyskiwania wysokiej pozycji w wyszukiwaniach dla rynku lokalnego.

Koszt pozycjonowania lokalnego

Wielką zaletą pozycjonowania lokalnego na Wrocław jest drastyczne poprawienie efektywności kosztowej rozwiązania w stosunku do tradycyjnych metod. Konkretny zysk zależny jest od charakterystyki działalności klienta. Firmy nastawione na klienta lokalnego, na przykład restauracje czy salony fryzjerskie, sa w stanie poprzez SEO lokalne w Łodzi
podwoić swoje zyski. Firmy świadczące usługi dla całego regiony zyskują znacznie zwiększony wskaźnik konwersji. Wszystko to możliwe jest przy niższym zaangażowaniu w promocję, więc tym samym przy niższych kosztach.
Nie ma niestety możliwości określenia z góry, jaki będzie koszt rozwiązania sprawdzającego się w przypadku danej firmy. Konieczne jest bowiem przeanalizowanie obecnego stanu firmy, poznanie jej ambicji, a potem zestawienie ich z realnymi
możliwościami na rynku. Wszystkie wyceny zespół ACTIVATE wykonuje w podejściu indywidualnym.

Pozycjonowanie lokalne we Wrocławiu w konkretnych krokach

Pozycjonowanie lokalne, tak jak pozycjonowanie klasyczne, to zespół działań przekształcających stronę internetową i lokujących ją w odpowiednim otoczeniu w celu podniesienia jej rankingu. Szkielet usługi jest ten sam i w jego skład wchodzi:

  1. I. analiza stanu strony internetowej;
  2. II. usprawnienie techniczne strony i przygotowanie jej do wyświetlania na różnych urządzeniach;
  3. III. stworzenie właściwej struktury logicznej strony w celu uzyskania przez nią wyższego rankingu;
  4. IV. zapewnianie obecności strony w blogosferze, katalogach i mediach społecznościowych.

Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Pliki te wykorzystywane są do
gromadzenia statystyk odwiedzin naszej witryny. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj. zamknij

MENU