Lokalne pozycjonowanie stron dla firm z Warszawy

Pozycjonowanie stron internetowych - cennik Warszawa

Działając w Warszawie, ale też w okolicznych miejscowościach, takich jak chociażby Pruszków czy Wołomin, w zasadzie oczywistym jest, że zdecydowana większość klientów firmy będzie pochodziła ze stolicy. W związku z tym warto jest skorzystać z usługi pozycjonowania zlokalizowanego, czyli SEO nakierowanego na potencjalnych klientów właśnie z Warszawy i okolic. Taka zmiana może przynieść duże korzyści dla każdego przedsiębiorstwa.

Lokalny cennik pozycjonowania stron internetowych w wersji "Płatność abonamentowa" (cena za 1 frazę)

Przykładowe frazy:*

Cena / m-c
min. 10 fraz

Cena / m-c
min. 7 fraz
Cena / m-c
min. 5 fraz

restauracja Warszawa

39 PLN 49 PLN 58 PLN

ciastkarnia Warszawa

37 PLN 46 PLN 56 PLN

fryzjer w Warszawie

45 PLN 54 PLN 59 PLN

stomatolog Warszawa

35 PLN 45 PLN 55 PLN

okulista Warszawa

39 PLN 43 PLN 55 PLN

* Podane frazy w powyższej tabeli są przykładowe i wybrane z różnych branż. Fraz w zestawieniu powinno być minimum 5, jednak najkorzystniej jest wybrać 10 fraz kluczowych, wówczas cena za pojedyńczą pozycjonowaną frazę staje się zdecydowanie niższa.

Ceny podane w tabeli są cenami netto.

Bezpłatna wycena pozycjonowania

Administratorem Państwa danych osobowych jest ACTIVATE sp. z o.o. czytaj więcej

Zasada pozycjonowania lokalnego dla Warszawy

Pozycjonowanie jest metodą optymalizacji działań marketingowych, które są nastawione na docieranie poprzez wyszukiwarki internetowe do potencjalnych klientów, którzy dają największą szansę na zawarcie realnej umowy. Są to bowiem osoby, które wykazały już zainteresowanie ofertą firmy poprzez wpisanie do wyszukiwarki odpowiedniego hasła. W praktyce zauważa się jednak, że duża liczba osób nie rokuje zupełnie w tej kwestii, ponieważ firma oferuje produkty głównie lokalnie, a są to osoby z drugiego końca kraju.
Pozycjonowanie stron lokalne to SEO, które poprzez dodanie nazwy miejscowości do frazy, w tym konkretnym wypadku Warszawy, celuje dokładnie w ten obszar, z którego pochodzą typowi klienci. Jest to różnica niebagatelna, ponieważ w zależności od branży pozycjonowanej firmy, możliwe jest uzyskanie poprawy jakości pozycjonowania nawet o 50%, jeśli liczyć poprzez pryzmat zysków.

Pozycjonowanie lokalne jest lepszym rozwiązaniem

Większość produktów i usług zawsze kupowana jest lokalnie ze względu na ich krótki okres trwałości, koszty transportu czy chęć klienta, by zakupiony towar był najpierw dokładnie obejrzany i wypróbowany. W wielu przypadkach oczywistym jest, że niezależnie od wszystkich cech oferty, propozycja z drugiego końca kraju nigdy nie będzie propozycją dla klienta do zaakceptowania. Zastosowanie frazy-miasta we frazie wyszukiwanej sprawia, że wyświetlenia ograniczą się tylko do osób na danym obszarze, dzięki czemu przekaz będzie dużo konkretniejszy i trafia się do ludzi, do których chce się trafiać. Warszawa to gigantyczny rynek, więc może się opłacać nawet prowadzenie SEO lokalnego celującego w konkretne
dzielnice.

Kontakt dla stołecznych firm

ACTIVATE prowadzi swoją działalność w Koninie, jednak obsługujemy firmy z kraju i zagranicy. Pozycjonowanie stron jest bowiem usługą internetową, co oznacza, że można wszystko wykonać zdalnie, bez konieczności bezpośredniego kontaktu.
Dlatego osoby zainteresowane współpracą z Mazowsza mogą bez problemu podjąć kooperację i pomóc swojej firmie.

Dlaczego SEO lokalne dla Warszawy?

Zadaniem SEO jest zawsze odszukanie grupy ludzi, którzy są realnie zainteresowani produktami i usługami, a pominięcie tych, którzy z produktów nie skorzystają, a tylko wygenerują zbędny ruch na stronie. Dlatego poprzez pozycjonowanie warszawskie pozwala na:

  • zwiększenie widoczności strony i poprawę rozpoznawalności firmy w Warszawie i w okolicach;
  • ograniczenie docierania do klientów źle rokujących i zmniejszenie ich obecności na stronie;
  • zmniejszenie kosztów promocji;
  • skrócenie czasu potrzebnego do uzyskania pierwszych rezultatów.

Wycena działań SEO lokalnego w Warszawie

Nie ma możliwości podania cen lokalnego SEO dla Warszawy z góry, ponieważ jest to działanie cechujące się bardzo wysokim stopniem zindywidualizowania i przed dokładnym zbadaniem klienta oraz rynku nie ma możliwości wskazania, ile trzeba będzie wydać na pozycjonowanie stron. Pewne jest tylko to, że koszty pozycjonowania są niższe w podejściu lokalnym, gdyż mniejsza jest skala podejmowanych działań i mniejsza jest też grupa potencjalnych odbiorców treści. Jakość dominuje nad ilością.
W celu określenia kosztów pozycjonowania lokalnego w Warszawie należy skontaktować się z przedstawicielem ACTIVATE, po czym sprawa zostanie potraktowana indywidualnie.

Zadania do wykonania w ramach SEO lokalnego

SEO lokalne w swoich podstawowych kategoriach powiela działania SEO klasyczne i pozycjonowanie dla Warszawy obejmie podobne działania. Z tym, że będą one posiadały założenie, iż pozycjonowanie strony www odbywa się dla rynku lokalnym i regionalnym. Oznacza to, że specjaliści ACTIVATE:

  • zbadają stronę klienta i rynek, na którym działa;
  • przygotują stronę do lepszej jej oceny przez wyszukiwarki internetowe;
  • przyspieszą czas ładowania się strony i sprawią, że będzie działała na wszystkich urządzeniach;
  • umieszczą informacje o stronie na wszystkich ważnych serwisach, w tym na mapach i katalogach;
  • zapewnią stronie obecność w mediach społecznościowych oraz zbudują sieć wartościowych linków.

Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Pliki te wykorzystywane są do
gromadzenia statystyk odwiedzin naszej witryny. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj. zamknij

MENU