Pozycjonowanie stron lokalnie, dla firm z Łodzi

Pozycjonowanie stron internetowych - cennik lokalny Łódź

Pozycjonowanie ma na celu sprawienie, by firma, dla wybranych fraz, znalazła się na szczycie wyników wyszukiwania w wyszukiwarkach internetowych. Korzyści płynące z takiego stanu rzeczy są oczywiste – ekspozycja i ukrywanie konkurencji. Klasyczne SEO nastawione jest jednak na cały świat według zasady, że w Internecie lokalizacja nie ma znaczenia. W rzeczywistości dla realnej sprzedaży produktów i usług bardzo często jest kwestią kluczową. Dlatego warto zainwestować w pozycjonowanie lokalne.

Bezpłatna wycena pozycjonowania

Administratorem Państwa danych osobowych jest ACTIVATE sp. z o.o. czytaj więcej

O co chodzi w pozycjonowaniu lokalnym na Łódź?

Pozycjonowanie lokalne różni się od pozycjonowania globalnego tym, że w wyszukiwanych i promowanych frazach pojawia się nazwa miejscowości. W frazie „murarz Łódź” nie chodzi oczywiście o to, że łódzcy murarze oferują usługi o wyraźnie innym typie od innych murarzy, ale o to, że szukający jest zainteresowany murarzem, który wymuruje mu coś w Łodzi. Murarz jest tutaj tylko przykładem profesji, która klientów dla siebie wyszukuje lokalnie. Firm działających w oparciu głównie o klientów lokalnych jest na rynku większość i pozycjonowanie lokalne pozwala właśnie do tych klientów docierać.
SEO to docieranie do większego grona potencjalnych klientów, ale klasyczne pozycjonowanie nie do końca trafnie definiuje grupę docelową. Doprecyzowanie polegające na tym, że zawężany jest obszar pochodzenia klientów tylko do miasta Łodzi,
może spowodować poważne urealnienie efektów działań. Celem ostatecznym pozycjonowania jest zawsze zdobycie klienta, który zostawi w firmie pieniądze, a skupienie się na Łodzi i na miejscowościach leżących w jej pobliżu spowoduje, że odwiedzająca stronę internetowa osoba będzie dawała średnio o połowę większą gwarancję realnego dokonania transakcji. Osoba szukająca lokalnie rzadziej jest zainteresowana pozyskiwaniem ogólnych informacji o produktach i usługach, a częściej jej celem jest bezpośrednia transakcja.

Pozycjonowanie lokalne może dawać lepsze efekty

Istnieją oczywiście firmy, które nie mają w swoim działaniu niemal w ogóle żadnego elementu lokalnego. Typowe sklepy internetowe z produktami masowymi lub typowymi nie będą się pozycjonować lokalnie, bo kupując chociażby telefon w sklepie internetowym nie ma dla klienta znaczenia, skąd przesyłka przyjdzie. Tego typu firm jest jednak stosunkowo niewiele i takie firmy od początku były tworzone z myślą o działaniu bez ograniczeń terytorialnych. Typowa firma świadczy produkty i usługi w swojej okolicy.
Pozycjonowanie lokalne powoli staje się domyślną formą pozycjonowania i wyszukiwania treści w Internecie. Związane jest to także z tym, że obecnie internauta jest lokalizowany w celu dopasowania dla niego jak najlepszych wyników wyszukiwania. On sam może wpisać wyszukiwanie obejmujące miasto lub inna lokalizację, a nawet jeśli tego nie
zrobi, wyniki wyszukiwania i tak będą zabarwione kwestiami związanymi z jego lokalizacją.

Istota działania pozycjonowania lokalnego jest bardzo logiczna, bo usług, z których chcemy korzystać lokalnie, nie będziemy wyszukiwać globalnie.

Kontakt dla klientów działających w Łodzi

Przedsiębiorcy działający na terenie Łodzi i okolic nie muszą się fatygować do poznania, gdzie zlokalizowana jest siedziba agencji interaktywnej Activate. Cała współpraca może odbywać się przez telefon i/lub Internet i jej jakość nie ucierpi na tym nawet w najmniejszym stopniu. Activate nieustannie współpracuje z klientami z całego kraju.

Jakie korzyści daje pozycjonowanie lokalne dla Łodzi?

Poprzez pozycjonowanie lokalne zyskuje się ekspozycję na rynku lokalnym. Coraz częściej klienci szukają w Internecie nawet firm, które mijają codziennie w drodze do pracy.
Wykonując SEO lokalne trafia się właśnie do tej grupy klientów, a są to osoby, które rokują znacznie lepiej w kwestii udanej sprzedaży.
Pozycjonowanie lokalne pozwala odciążyć stronę. Zbędny ruch przyciągany przez osoby, które z racji odległości nie skorzystają z usług firm, jest w zasadzie kompletnie eliminowany.
Zdecydowanie poprawia się wynik finansowy firmy, ponieważ mechanizm ten zmniejsza liczbę potencjalnych klientów, ale zwiększa liczbę klientów realnych. Związane jest to też z czasem, w jakim uzyskuje się wyniki z pozycjonowania. Pozycjonując się lokalnie można liczyć na szybsze przebicie się do potencjalnych odbiorców.

Koszty kampanii lokalnych

Co do zasady, koszty pozycjonowania lokalnego dla Łodzi, chociaż jest to duże miasto, są wyraźnie niższe od pozycjonowania dla większych miast oraz pozycjonowania ogólnokrajowego. Jest to efektem mniejszej skali działania, mniejszej konkurencji oraz możliwości lepszego analizowania podejmowanych działań. Nie traci się czasu ani pieniędzy
na nierealnych klientów.
Dokładne oszacowanie kosztów transakcji możliwe jest jednak dopiero po przeanalizowaniu rynku, na którym działa klient zespołu ACTIVATE oraz stanu zastanego jego działalności internetowej. Dlatego wycena zawsze prowadzona jest w sposób wysoce zindywidualizowany.

Wykonywane usługi

W celu realizacji strategii pozycjonowania lokalnego konieczne jest:

  • przeanalizowanie strony internetowej klienta pod kątem jej kodu źródłowego oraz logicznego układu treści;
  • poprawa formy strony internetowej w odniesieniu do wymagań wyszukiwarek internetowych;
  • optymalizacja kodu strony internetowej i poprawienie wydajności jej wyświetlania;
  • stworzenie odpowiednich przekierowań (hiperłącza);
  • zapewnienie obecności strony w najważniejszych katalogach i bazach stron www;
  • pozyskiwanie linków oraz aktywność w mediach społecznościowych i blogosferze.

Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Pliki te wykorzystywane są do
gromadzenia statystyk odwiedzin naszej witryny. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj. zamknij

MENU