Lokalne pozycjonowanie stron dla firm z Krakowa

Lokalne pozycjonowanie stron internetowych - cennik Kraków

Kraków to wielka metropolia, która sama w sobie tworzy gigantyczny rynek. Tym bardziej, że masa produktów i usług konsumowanych jest zawsze w skali lokalnej, bo wybieranie się do fryzjera na drugi koniec kraju nie ma większego sensu. Pozycjonowanie się firm oferujących takie produkty w skali krajowej nie ma większego sensu, a i firmy, które współpracują z całym krajem, ale oferują swoje usługi lokalnie, najbardziej skorzystają na pozycjonowaniu lokalnym. SEO lokalne pozwala dotrzeć do klientów, którzy dają najwyższą gwarancję dokonania zakupu, więc warto jest się pozycjonować na Kraków i Małopolskę.

Bezpłatna wycena pozycjonowania

Administratorem Państwa danych osobowych jest ACTIVATE sp. z o.o. czytaj więcej

Lokalne pozycjonowanie stron dla firm z Krakowa

Optymalizacja stron na potrzeby wyszukiwarek internetowych, czyli tak zwane pozycjonowanie, odbywa się na stronie internetowej i poza nią. Działania na stronie mają przekonać wyszukiwarkę, że jest to strona dobra, a działania poza nią, że inni też tak uważają.
W ten zbuduje się wysoki ranking strony i jeśli ktoś szuka „salonu BMW”, odnajdzie właśnie promowany „salon BMW”, a nie inny. Salonu BMW może poszukiwać wiele różnych osób z różnych zakątków kraju, ale tylko osoby z Krakowa i Małopolski dają nadzieję, że realnie skorzystają z usługi salonu. W przypadku lokalnych restauracji czy niewielkich kin sytuacja
jest jeszcze bardziej klarowna.
Dlatego właśnie warto jest zdecydować się na SEO lokalne, w których pojawi się fraza „salon BMW Kraków” lub „salon BMW Małopolska”. Praktyka rynkowa wskazuje, że w ten sposób znacznie łatwiej jest dotrzeć do osób, które będą skłonne fizycznie wybrać się do oferenta i zawrzeć z nim umowę. Poziom skomplikowania kampanii bynajmniej nie rośnie. Wręcz przeciwnie, spada, ponieważ cały kraj jest redukowany tylko do Małopolski.

Pozycjonuj lokalnie – to się opłaca

Wszystkie firmy świadczące usługi na miejscu lub sprzedające produkty lokalnym klientom nie są realnie zainteresowane żadnymi kontaktami z klientami spoza swojego podstawowego obszaru. Taki kontakt nie byłby zły, gdyby nie generował kosztów, ale niestety je generuje. Koszty tego typu mają dwojaki charakter:

  • Koszt pozycjonowania docierającego do ludzi w całym kraju;
  • Koszt obsługi osób, które wejdą na stronę i z niej skorzystają, ale nie dokonają zakupu.

Standardowe pozycjonowanie generuje bardzo duży ruch, ale tak zwany wskaźnik konwersji, czyli odsetek osób realnie podejmujących decyzję o zawarciu umowy, jest stosunkowo niewielki. Celem każdego biznesu i każdej akcji promocyjnej tego biznesu jest sprzedanie maksymalnej ilości produktów i usług, a tym samym zarobienie jak najwięcej. Klasyczne
pozycjonowanie dystansuje inne metody promocji,
ale w porównaniu z pozycjonowaniem lokalnym mocno odstaje. W podejściu lokalnym współczynnik konwersji jest dużo wyższy, bo ludzie szukają nie tylko konkretnego produktu i usługi, ale szukają go w swoim otoczeniu. SEO lokalne dla Krakowa realizuje ten właśnie postulat.

Kontakt dla firm z Krakowa i okolic

Kontakt z ACTIVATE jest możliwy poprzez telefon lub Internet. Kontakt osobisty nie jest wymagany dla świadczenia usługi na najwyższym poziomie, ponieważ wszystkie etapy pracy wykonywanej dla klienta odbywają się w rzeczywistości wirtualnej. Uzgodnienie strategii działania przez telefon nie stanowi problemu i agencja interaktywna ACTIVATE w ten sposób
pracuje już od wielu lat.

Pozycjonowanie na frazy lokalne oznacza, że:

  • Firma będzie lepiej rozpoznawalna w Krakowie i w okolicach, czyli na obszarze, z którego rekrutuje się większość, jeśli nie wszyscy jej klienci;
  • Firma będzie docierała ze swoim przekazem do osób, które chcą skorzystać z produktów i usług lokalnie oraz są zdecydowane na zakup;
  • Na stronę będzie wchodziło mniej ludzi, przez co utrzymanie witryny będzie tańsze;
  • Kampania SEM/SEO będzie tańsza ze względu na swój mniejszy zasięg;
  • Efekty zostaną uzyskane dużo szybciej, bo do pokonania będzie mniej podmiotów z mniejszym budżetem na promocję.

Wycena SEO lokalnego w Krakowie

Koszty kampanii dla firm w Krakowie nie są wygórowane i zależą przede wszystkim od rodzaju działalności, jaki prowadzą. Nie ma możliwości ustalenia ceny bez dokładnego rozeznania cech klienta, ale można stwierdzić, że koszt promocji na pewno będzie niższy niż w podejściu globalnym. SEO to zawsze współzawodnictwo z innymi podmiotami, a SEO dla
Krakowa to mniejsza liczba konkurentów i ich mniejsza siła przebicia. Ostateczna wycena zawsze jest prowadzona indywidualnie.

Strategia pozycjonowania lokalnego – usługi

W ramach pozycjonowania lokalnego dla Krakowa i jego okolic specjaliści ACTIVATE zajmą się trzema obszarami:

  1. Poznają działalność klienta i rynek, na którym działa; ustalą frazy, jakie warto promować i zdecydują, jakie cele są realne do osiągnięcia;
  2. Zbadają stronę internetową klienta i jej dopasowanie do współczesnych standardów, po czym dokonają jej przebudowy tak, by mogła uzyskać wysoki ranking;
  3. Umieszczą stronę klienta w katalogach internetowych, na mapach i w mediach społecznościowych oraz zapewnią jej sieć powiązań z wartościowymi witrynami.

Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Pliki te wykorzystywane są do
gromadzenia statystyk odwiedzin naszej witryny. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj. zamknij

MENU