Nasze działania marketingu internetowego sprawią, że będziesz bardziej widoczny w Internecie.
Ilość wejść na Twoją stronę internetową oraz zainteresowanie klientów wzrośnie.
Home / Pozycjonowanie lokalne / Pozycjonowanie stron internetowych w Koninie
POZYCJONOWANIE LOKALNE NA KONIN
W obecnych czasach firmy bardzo często wykorzystują Internet do zaprezentowania swojej oferty szerszej grupie potencjalnych Klientów. Jednak nie można zapominać o Klientach lokalnych z okolicy, którzy chętnie kupują produkty czy chcą korzystać z usług lokalnego przedsiębiorcy w tym wypadku z Konina. Także nie zapominajmy o pokazaniu się z jak najlepszej strony również w swoim mieście dzięki lokalnemu pozycjonowaniu stron
Przykładowe frazy:* |
Cena w PLN / m-c |
Cena w PLN / m-c min. 7 fraz |
Cena w PLN / m-c min. 5 fraz |
restauracja Konin |
29 | 35 | 45 |
ciastkarnia Konin |
27 | 36 | 43 |
fryzjer w Koninie |
35 | 42 | 43 |
stomatolog Konin |
35 | 39 | 45 |
okulista w Koninie |
29 | 39 | 45 |
* Podane frazy w powyższej tabeli są przykładowe i wybrane z różnych branż. Fraz w zestawieniu powinno być minimum 5, jednak najkorzystniej jest wybrać 10 fraz kluczowych, wówczas cena za pojedyńczą pozycjonowaną frazę staje się zdecydowanie niższa.
Ceny podane w tabeli są cenami netto.
Bezpłatna wycena pozycjonowania
Pozycjonowanie jest metodą optymalizacji działań marketingowych, które są nastawione na docieranie poprzez wyszukiwarki internetowe do potencjalnych klientów, którzy dają największą szansę na zawarcie realnej umowy. Są to bowiem osoby, które wykazały już zainteresowanie ofertą firmy poprzez wpisanie do wyszukiwarki odpowiedniego hasła. W praktyce zauważa się jednak, że duża liczba osób nie rokuje zupełnie w tej kwestii, ponieważ firma oferuje produkty głównie lokalnie, a są to osoby z drugiego końca kraju.
Ogólnopolskie pozycjonowanie stron internetowych lokalne to SEO, które poprzez dodanie nazwy miejscowości do frazy, w tym konkretnym wypadku Konina, celuje dokładnie w ten obszar, z którego pochodzą klienci. Jest to różnica niebagatelna, ponieważ w zależności od branży pozycjonowanej firmy, możliwe jest uzyskanie poprawy jakości pozycjonowania nawet o 50%, jeśli liczyć poprzez pryzmat zysków.
Większość produktów i usług zawsze kupowana jest lokalnie ze względu na ich krótki okres trwałości, koszty transportu czy chęć klienta, by zakupiony towar był najpierw dokładnie obejrzany i wypróbowany. W wielu przypadkach oczywistym jest, że niezależnie od wszystkich cech oferty, propozycja z drugiego końca kraju nigdy nie będzie propozycją dla klienta do zaakceptowania. Zastosowanie frazy + miasto we frazie wyszukiwanej sprawia, że wyświetlenia ograniczą się tylko do osób na danym obszarze, dzięki czemu przekaz będzie dużo konkretniejszy i trafia się do ludzi, do których chce się trafiać. Konin to gigantyczny rynek, więc może się opłacać nawet prowadzenie SEO lokalnego celującego w konkretne
dzielnice.
Poniżej przykład wyszukiwania salonu kosmetycznego w mieście Konin:
źródł fotografii: Google
Zadaniem SEO jest zawsze odszukanie grupy ludzi, którzy są realnie zainteresowani produktami i usługami, a pominięcie tych, którzy z produktów nie skorzystają, a tylko wygenerują zbędny ruch na stronie. Dlatego poprzez pozycjonowanie stron ogólne pozwala na:
Pozycjonowanie stron z agencją SEO już od kilku lat uchodzi za zdecydowanie najlepszy sposób na promowanie swojej strony. Spowodowane jest to przede wszystkim gigantycznymi korzyściami, jakie można uzyskać dzięki szczytowym miejscom w wynikach wyszukiwania dla najważniejszych dla firmy fraz przy zachowaniu niskiej ceny.
Niekwestionowaną zaletą pozycjonowania lokalnego jest to, że z czasem jego efekty się poprawiają, a cennik lokalny ustalony początkowo nie rośnie.
Niewielki miesięczny abonament pozwala dobrze działającej firmie z Konina czy okolic na powolne budowanie swojej pozycji w Internecie tak, by w stosunkowo krótkim czasie wskoczyć na zupełnie nowy poziom działalności. Pozyskiwanie nowych klientów dla takiej firmy jest coraz tańsze, więc w pewnym momencie opłaca się skokowo zwiększyć skalę jej działania.
Prawidłowo prowadzone lokalne pozycjonowanie dla firm z Konina przynosi efekty stosunkowo szybko.
Stworzona w oparciu o zasady SEO strona Internetowa pozostaje użyteczna, nawet jeśli nie jest poprawiana.
Miejsce w wyszukiwarkach także tracone jest bardzo powoli. Dlatego zaprzestanie działań promocyjnych ze względu na chwilowe problemy z gotówką nie będzie żadnym problemem.
Jedyną wadą tej uslugi jest to, że zazwyczaj nie przynosi dobrych rezultatów na samym początku. Każdy rynek jest bowiem mocno konkurencyjny. Rozwiązaniem tego problemu jest wykorzystywanie strategii uzupełniających, takich jak na przykład Google Adwords, które mogą być potem sukcesywnie wygaszane lub ograniczane do obszarów, gdzie proces pozycjonowania stron nie jest efektywny kosztowo.
Strony internetowe będące najlepiej ocenione przez wyszukiwarkę windują do góry na najwyższe pozycje. Gigantyczne znaczenie dla sukcesu przedsięwzięcia ma sama strona internetowa klienta z Konina, która będzie pozycjonowana. To od niej, od jej wewnętrznej budowy zależeć będzie, czy pozycjonowanie w ogóle ma szansę na sukces i dopiero po takiej analizie witryny przedstawiamy ofertę z cennikiem lokalnym dla danych fraz kluczowych. W drugiej dekadzie XXI wieku wszystkie strony budowane dla celów komercyjnych są tworzone w oparciu o wymagania marketingu internetowego. Bardzo często na początku współpracy okazuje się jednak, że strona klienta nie jest dobrze zoptymalizowana co może się wiązać z wyższymi cenami na poszczególne frazy.
Spowodowane może to być kilkoma nieraz występującymi łącznie czynnikami:
Szczególnie niebezpieczna jest tutaj sytuacja, w której klient posiada stronę budowaną według założeń SEO przed 2013 rokiem. W 2013 roku pojawiła się gigantyczna aktualizacja mechanizmów indeksowania Internetu przez roboty wyszukiwarek, która miała na celu wyeliminowanie patologii na rynku pozycjonowania stron. Wówczas przed wyceną należy najpierw zmienić stronę internetową na odpowiadającą obecnym trendom ustalanym przez wyszukiwarki.
Te patologie oparte były na mechanicznych, bezwartościowych z punktu widzenia klienta powtórzeniach i w efekcie promowane były serwisy, które czasami nie posiadały żadnych przydatnych treści. Takie działania były bardzo tanie i nie wymagały żadnej wiedzy. Były mimo to bardzo skuteczne, więc zmuszeni do ich stosowania były także poważne firmy zajmujące się pozycjonowaniem stron internetowych. Nie był to z ich strony błąd – takie były realia. Dzisiaj podtrzymywanie tego mechanizmu może skutkować nakładaniem kar przez wyszukiwarki na strony internetowe i ich ukrywanie w wynikach.
Z tego powodu pierwszym kosztem w działaniach SEO jest zazwyczaj adaptacja strony internetowej.
Możliwe są tutaj dwa scenariusze:
Jest to decyzja, którą przedsiębiorca z Konina będzie musiał podjąć we współpracy z partnerem SEO. W praktyce nie zdarza się, by strony klientów nie wymagały żadnych zmian. Jeśli są to zmiany kosmetyczne, można je wprowadzić minimalnym nakładem sił. Dzieje się tak na przykład w sytuacji, kiedy specjalista SEO ukrywa niektóre treści pojawiające się na stronie przed robotami, by nie miały one kontaktu z treścią o małej wartości merytorycznej, na przykład ze stroną logowania czy z formularzami zwrotu towaru w sklepach internetowych.
Jeśli jednak działania adaptacyjne muszą obejmować podstawową strukturę witryny, możliwe jest, że nie będzie się dało osiągnąć optymalnego efektu. W takiej sytuacji konieczne jest albo pogodzenie się ze zmniejszeniem efektywności pozycjonowania stron + wyższe ceny za tą usługę, albo przygotowanie strony internetowej od początku. Obie te sytuacje generują koszty i nie można powiedzieć, które z podejść jest lepsze bez poznania szczegółów działania konkretnego klienta.
Koszty dla klienta może generować analiza sytuacji zastanej, ale zazwyczaj ten element jest kosztem samego zespołu pozycjonującego. Analiza sytuacji ma kluczowe znaczenie dla planowania oraz realnego wykonywania działań z zakresu pozycjonowania. Analiza ma zawsze charakter wewnętrzny i zewnętrzny.
Usługi z zakresu pozycjonowania i promowania stron internetowych zawsze powinny mieć jeden cel: zwiększenie zysków dla klienta korzystającego z promowania. Dlatego realnymi miernikami naszych działań są wskaźnik zwrotu z inwestycji, niskie ceny i wskaźnik konwersji.
Staramy się również, by stale podnosiła się widoczność w Google dla wszystkich fraz.
Pomiar efektów kampanii to nie tylko metoda na wykazanie się przed klientem, ale przede wszystkim sposób na ocenę dotychczasowych działań. Dzięki obserwacji skutków podejmowanej promocji można:
Podstawowym celem operacyjnym pozycjonowania jest uzyskanie pozycji w top10 wyników dla wybranych fraz, ale celem strategicznym jest zwiększenie zysku firmy, więc konieczne jest ciągłe analizowanie, czy praca nad konkretnymi celami szczegółowymi realizuje cel najważniejszy.
Nie ma możliwości podania cen lokalnego SEO dla Konina z góry, ponieważ jest to działanie cechujące się bardzo wysokim stopniem zindywidualizowania i przed dokładnym zbadaniem klienta oraz rynku nie ma możliwości wskazania, ile trzeba będzie wydać na pozycjonowanie stron. Pewne jest tylko to, że koszty pozycjonowania są niższe w podejściu lokalnym, gdyż mniejsza jest skala podejmowanych działań i mniejsza jest też grupa potencjalnych odbiorców treści. Jakość dominuje nad ilością.
W celu określenia kosztów pozycjonowania lokalnego w Koninie należy skontaktować się z przedstawicielem ACTIVATE, po czym sprawa zostanie potraktowana indywidualnie.
SEO lokalne w swoich podstawowych kategoriach powiela działania SEO klasyczne i pozycjonowanie dla Konina obejmie podobne działania. Z tym, że będą one posiadały założenie, iż pozycjonowanie strony www odbywa się dla rynku lokalnym i regionalnym. Oznacza to, że specjaliści ACTIVATE:
Jeśli użytkownik chce zmienić lokalizację na swoim komputerze, może ją zmienić na stroni z wynikami wyszukiwania.
Wystarczy wyszukać cokolwiek w Google, następnie przewinąć w dół gdzie pojawi się nasza lokalizacja. Aby ją zmienić, zaktualizować kliknij "Użyj dokładnej lokalizacji" lub "Aktualizuj lokalizację". Zobacz tutaj szczegóły zmiany lokalizacji.
Staranie się, aby Twoja strona pojawiła się jak najwyżej, może wydawać się stratą czasu. Pamiętaj jednak, że płatne kampanie są tymczasowe. Twoja strona będzie pojawiać się w płatnych wynikach tak długo, jak długo będziesz płacić za kliknięcia. W dłuższej perspektywie korzystniejsze jest pozycjonowanie organiczne. Ponadto wielu użytkowników sieci nie jest zainteresowanych płatnymi reklamami, dlatego warto uzyskać wyższą pozycję w wynikach bezpłatnych. Wpływa to również na świadomość i wizerunek marki. Strony z najwyższymi pozycjami są uważane za merytoryczne i godne zaufania.
Służy do osiągnięcia najlepszej pozycji w Google dla wybranych słów kluczowych. Pozycjonowanie organiczne lokalne można podzielić na działania widoczne dla widzów oraz działania, które można dostrzec jedynie patrząc na techniczne aspekty strony. Te pierwsze polegają na tworzeniu i dodawaniu wartościowych treści, takich jak tekst, wideo czy zdjęcia. Obejmuje również wybór odpowiedniego nagłówka, tworzenie przyciągających uwagę tytułów i przykuwających uwagę nagłówków, umieszczanie linków wewnętrznych i zewnętrznych oraz dodawanie alternatywnych opisów graficznych. Metody niewidoczne dla widzów to np. modyfikowanie kodu strony, odpowiednie przekierowania itp.
Wiele osób woli nie zlecać działań SEO na zewnątrz. Zazwyczaj są to osoby, które chcą się nauczyć lub właściciele małych firm z ograniczonym budżetem, należy pamiętać, że samodzielne wykonywanie SEO nie jest łatwe. Nie tylko musisz nauczyć się tworzyć unikalne i wysokiej jakości treści, ale także musisz znać aspekty techniczne, abyś mógł modyfikować kod na swojej stronie. Nauka SEO pozycjonowania stron to nieśpieszny proces i nie staniesz się mistrzem w kilka dni. Jeśli robisz to na własną rękę, bądź cierpliwy i nie spiesz się. Krok po kroku ucz się kolejnego problemu, pracuj nad kolejną metodą i na bieżąco śledź swój ranking w Google oraz ruch na stronie. Jeśli jednak szukasz szybkich efektów, nie interesuje Cię nauka pozycjonowania, tylko to, by Twoja strona wyglądała jak najlepiej - skorzystaj z pomocy doświadczonych specjalistów. Oczywiście, nie będą oni w stanie wprowadzić Twojej strony do pierwszej dziesiątki w ciągu kilku dni, ale mogą znacznie przyspieszyć ten proces i pomóc na wielu płaszczyznach.
Oczywiście, że tak. Wiele firm tak robi i w ten sposób może dotrzeć do użytkowników, którzy nie zwracają uwagi na to, czy strona korzysta z płatnej reklamy i biorą pod uwagę tylko pierwszy wynik. Połączenie płatnego i organicznego pozycjonowania daje również pewność, że odwiedzający stronę to osoby, które nie ufają linkom w reklamach Kampanie AdWords są opłacalne i bardzo skuteczne, więc warto z nich korzystać. Zwłaszcza na początku, bo szybko zdobywają pozycję w świadomości odbiorców. Pozycjonowanie organiczne oferuje rezultaty w dłuższym okresie czasu.
Decyzja o pozycjonowaniu własnej strony wymaga nauki. Najlepiej zacząć od praktycznych wskazówek dla początkujących i średnio zaawansowanych. Obecnie istnieje wiele ciekawych kursów, dzięki czemu można uczyć się na wielu przykładach i zgłębiać zarówno teorię, jak i praktykę. Możesz też odwiedzić fora internetowe o SEO czyli pozycjonowaniu na przyk ład dla Konina. Jeśli chcesz się uczyć, dobrym miejscem na początek są strony testowe SEO. Tworzysz stronę internetową, na której testujesz różne techniki. Wyświetlaj tylko przetestowane metody na własnej stronie lub na firmowym blogu.
ul. Konwaliowa 4/11, Konin
Siedziba naszej Konińskiej agenccji Activate mieści się na osiedlu Chorzeń w zachodniej części Konina.
To miejsce jest bardzo dobrze skomunikowane z centrum miasta dzięki miejskiej komunikacji. Jest kilka autobusów dzięki którym możecie dojechać do nas bez problemu.
Drugą opcją dojazdu do nas jest wypożyczenie roweru miejskiego, dzięki któremu również można dojechać w kilkanaście minut z centrum Konina.
AGENCJA SEO Z KONINA
Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Pliki te wykorzystywane są do
gromadzenia statystyk odwiedzin naszej witryny. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj.