Lokalne pozycjonowanie strony w Koninie

Pozycjonowanie stron internetowych - Konin (cennik)

Skuteczne pozycjonowanie stron uchodzi za jeden z najtańszych i zarazem najefektywniejszych sposobów promowania firmy i jej strony internetowej w sieci. Jest to jak najbardziej prawda, ale konkretne ceny działań z zakresu pozycjonowania zależą od podejmowanych przez specjalistów SEM/SEO wyzwań, a te mogą być bardzo różne.

Na początku współpracy zawsze podejmowane są wspólnie z klientem decyzje odnośnie tego, jakie są jego oczekiwania i jak agresywne działania będą podejmowane i tym samym jak kosztowne narzędzia zostaną wykorzystane. Ceny pozycjonowania zależą głównie od lokalizacji i konkurencyjności w danym mieście np. takim jak Konin. Wiadomo, że im większe miasto, bardziej rozwinięte, ceny będą wyższe i trudniej będzie osiągnąć efekt w postaci TOP 10 w Google.

Lokalny cennik pozycjonowania stron dla Konina w wersji "Płatność abonamentowa" (cena za 1 frazę)

Przykładowe frazy:*

Cena / m-c
min. 10 fraz

Cena / m-c
min. 7 fraz
Cena / m-c
min. 5 fraz

restauracja Konin

39 PLN 49 PLN 59 PLN

stolarz w Koninie

29 PLN 39 PLN 49 PLN

stomatolog w Koninie

35 PLN 49 PLN 55 PLN

hydraulik Konin

25 PLN 35 PLN 43 PLN

okulista Konin

35 PLN 45 PLN 53 PLN

* Podane frazy w powyższej tabeli są przykładowe i wybrane z różnych branż. Fraz w zestawieniu powinno być minimum 5, jednak najkorzystniej jest wybrać minimum 10 fraz kluczowych, wówczas cena za pojedyńczą pozycjonowaną frazę staje się zdecydowanie niższa.

Ceny podane w tabeli są cenami netto.

Bezpłatna wycena pozycjonowania

Administratorem Państwa danych osobowych jest ACTIVATE sp. z o.o. czytaj więcej

Znaczenie strony przedsiębiorcy z Konina podczas wyceny pozycjonowania

Gigantyczne znaczenie dla sukcesu przedsięwzięcia ma sama strona internetowa klienta, która będzie pozycjonowana. To od niej, od jej wewnętrznej budowy zależeć będzie, czy pozycjonowanie strony w ogóle ma szansę na sukces i dopiero po takiej analizie witryny przedstawiamy ofertę z cennikiem lokalnym dla danych fraz kluczowych. W drugiej dekadzie XXI wieku wszystkie strony budowane dla celów komercyjnych są tworzone w oparciu o wymagania marketingu internetowego. Bardzo często na początku współpracy okazuje się jednak, że strona klienta nie jest dobrze zoptymalizowana co może się wiązać z wyższymi cenami na poszczególne frazy.

Spowodowane może to być kilkoma nieraz występującymi łącznie czynnikami:

  • strona internetowa budowana była przez osobę nie posiadającą wiedzy o pozycjonowaniu;
  • serwis rozrastał się organicznie poprzez dodawanie do niego treści ad hoc bez odpowiedniej konsultacji ze specjalistą SEO;
  • strona klienta została zbudowana profesjonalnie, ale w oparciu o wymogi, które są już dzisiaj nieaktualne;
  • ewolucja profilu klienta spowodowała, że muszą być zastosowane bardziej zaawansowane narzędzia, a strona była przygotowywana efektywnie kosztowo do wspierania prostszych rozwiązań.

Szczególnie niebezpieczna jest tutaj sytuacja, w której klient posiada stronę budowaną według założeń SEO przed 2013 rokiem. W 2013 roku pojawiła się gigantyczna aktualizacja mechanizmów indeksowania Internetu przez roboty wyszukiwarek, która miała na celu wyeliminowanie patologii na rynku pozycjonowania stron. Wówczas przed wyceną należy najpierw zmienić stronę internetową na odpowiadającą obecnym trendom ustalanym przez wyszukiwarki.

Różnice między seo a sem w pozycjonowaniu

Te patologie oparte były na mechanicznych, bezwartościowych z punktu widzenia klienta powtórzeniach i w efekcie promowane były serwisy, które czasami nie posiadały żadnych przydatnych treści. Takie działania były bardzo tanie i nie wymagały żadnej wiedzy. Były mimo to bardzo skuteczne, więc zmuszeni do ich stosowania były także poważne firmy zajmujące się pozycjonowaniem stron. Nie był to z ich strony błąd – takie były realia. Dzisiaj podtrzymywanie tego mechanizmu może skutkować nakładaniem kar przez wyszukiwarki na strony internetowe i ich ukrywanie w wynikach.

Z tego powodu pierwszym kosztem w działaniach SEO jest zazwyczaj adaptacja strony internetowej.

Możliwe są tutaj dwa scenariusze:

  1. Budowa strony internetowej od zera;
  2. Adaptacja istniejącej strony internetowej.

Jest to decyzja, którą przedsiębiorca z Konina będzie musiał podjąć we współpracy z partnerem SEO. W praktyce nie zdarza się, by strony klientów nie wymagały żadnych zmian. Jeśli są to zmiany kosmetyczne, można je wprowadzić minimalnym nakładem sił. Dzieje się tak na przykład w sytuacji, kiedy specjalista SEO ukrywa niektóre treści pojawiające się na stronie przed robotami, by nie miały one kontaktu z treścią o małej wartości merytorycznej, na przykład ze stroną logowania czy z formularzami zwrotu towaru w sklepach internetowych.

Jeśli jednak działania adaptacyjne muszą obejmować podstawową strukturę witryny, możliwe jest, że nie będzie się dało osiągnąć optymalnego efektu. W takiej sytuacji konieczne jest albo pogodzenie się ze zmniejszeniem efektywności pozycjonowania stron + wyższe ceny za tą usługę, albo przygotowanie strony internetowej od początku. Obie te sytuacje generują koszty i nie można powiedzieć, które z podejść jest lepsze bez poznania szczegółów działania konkretnego klienta.

Pozycjonowanie lokalne w Koninie

Koszty dla klienta może generować analiza sytuacji zastanej, ale zazwyczaj ten element jest kosztem samego zespołu pozycjonującego. Analiza sytuacji ma kluczowe znaczenie dla planowania oraz realnego wykonywania działań z zakresu pozycjonowania. Analiza ma zawsze charakter wewnętrzny i zewnętrzny.

Wybrane oferty cenowe pozycjonowania lokalnego

Poniżej prezentujemy kilka ofert wraz z cennikiem pozycjonowania na rynku Konińskim mając na uwadze indywidualny charakter każdej branży, różnorodnej konkurencyjności w Google oraz odgórnie ustalony budżet.

Analiza konkurencji pozycjonowania stron w Koninie i jej wpływ na cenę

W dzisiejszych czasach nie można oczekiwać, że będziemy jedyni na rynku, chociaż i takie sytuacje się zdarzają. Specjalista od pozycjonowania zawsze dokładnie pozna rynek, w tym przypadku Konin i działania odnośnie pozycjonowania, jakie podejmują podmioty się na nim pojawiające. Są one konieczne do określenia chociażby tego, jak bardzo bezpośrednio można podchodzić do SEO w tym mieście.

Wiadomo, że im większa konkurencja w danej branży w Google tym wyższe będą ceny za poszczególne frazy, ponieważ trzeba będzie włożyc więcej pracy w ich wypozycjonowanie.

Odnosi się to między innymi do takich kwestii, jak skuteczność fraz długiego ogona, czyli fraz bardzo mocno precyzujących wyszukiwanie. Takie frazy mogą być tanim i bardzo skutecznym sposobem rekloamy lub całkowitą stratą czasu. Zadaniem specjalisty jest rozpoznawanie stanu rynku i praktycznie zawsze jest to jego własny koszt ponoszony w ramach jego działalności.

Budowa lokalnych linków dla firm z Konina

Celem pozycjonowania lokalnego w mieście Konin jest budowa bazy linków lokalnych tak, by strona Klienta prezentowała się jako miejsce zapewniające najwartościowsze informacje dla zapytania wpisanego przez internautę.

Linki na dobrych stronach to wartościowe linki.

Dlatego tak wielkie znaczenie praktyczne ma silne zaplecze.

Co oferujemy pozycjonując lokalnie?
  • pozyskiwanie linków wysokiej jakości,
  • optymalizację strony pod wyrażenia kluczowe,
  • zdobywanie linków tematycznych,
  • pozyskiwanie ruchu z wartościowych stron internetowych,
  • korzystny cennik lokalny
  • konwersja ruchu na Klientów.

Analiza rynku przed rozpoczęciem optymalizacji strony Konińskiego przedsiębiorcy

Wszystkie narzędzia muszą być zastosowane w sposób optymalny, by koszty ich wykorzystania przekładały się na jak największy zysk realny. Dlatego równie ważna co ich zręczne wykorzystanie jest umiejętność strategicznego zaplanowania działań.
Każdą kampanię SEO musi poprzedzać profesjonalna analiza rynku w tym przypadku Poznańskiego. W jej wyniku będzie można odpowiedzieć na pytanie, które frazy warto pozycjonować, kiedy można spodziewać się osiągnięcia celu oraz jakie cele można realnie zakładać. Dzięki analizie dowiemy się na przykład, czy frazy długiego ogona na danym rynku się sprawdzają czy nie i jakie techniki lokalnego procesu pozycjonowania warto zastosować.

Analiza linkowania wewnętrznego przed wyceną

W ramach analizy wewnętrznej badana jest strona klienta, co już zostało omówione, ale wykonywane są też działania mające na celu rozpoznanie sieci powiązań obecnych na rynku. Konieczne jest zbadanie, jakie strony linkują do strony klienta, ponieważ popularność dla robotów indeksujących Internet wcale nie musi być czynnikiem pożądanym. Zanim przejdzie się do tworzenia własnej bazy odniesień, konieczne jest zadbanie o to, by obecne odniesienia nie pochodziły ze źródeł zakazanych lub źle widzianych. Często firma nie ma wpływu na to, że pojawiła się na jakiejś witrynie uznawanej przez roboty za spam. Konieczne jest albo usuniecie jej z takiej witryny, albo zgłoszenie odniesienia jako niepożądane u operatora wyszukiwarki. Tego typu pozostałości po wcześniejszym, nieprofesjonalnym pozycjonowaniu strony w mieście Konin, a nawet zupełnie niezawinione wykorzystywanie adresu firmy przez strony trzecie, musi zostać usunięte i to też generuje koszty jednak ma pozytywny wpływ na cenę. Po raz kolejny są to jednak koszty przede wszystkim samego specjalisty od pozycjonowania. Link building, czyli realne budowanie pozycji w wyszukiwarkach.

Wszystkie powyższe działania są bardzo ważne i generują swoje koszty, ale prawdziwa istota pozycjonowania pojawia się w momencie przejścia do budowania bazy linków. Jest to sedno działań podejmowanych w celu wypromowania witryny.

Podstawowym zadaniem pozycjonowania jest sprawienie, by dana witryna wydawała się być dla robota indeksującego zasoby Internetu idealnym źródłem informacji na temat konkretnego zapytania przesłanego przez internautę. Sposób działania robotów zmienia się cały czas, ale od momentu wielkiej zmiany w 2013 roku ciężar gatunkowy przesunął się z ilości na jakość powiązań strony internetowej. Mówiąc w bardziej praktycznych kategoriach, ważne jest, by wiele dobrych, przydatnych stron internetowych, które ludzie chętnie odwiedzają i spędzają na nich możliwie dużo czasu, posiadało odniesienia do promowanej witryny.

Tak rozumiana zasada pozycjonowania oznacza w praktyce konieczność budowy zaplecza pozycjonowania dla klientów i to właśnie istnienie tego zaplecza jest głównym kosztem przy zabiegach z zakresu pozycjonowania. Wielkość zaplecza uzależniona jest od tego, jakich efektów i na jakim konkretnie polu oczekuje klient. Skala wymaganych wysiłków do osiągnięcia efektu minimum (miejsce w top10 dla wskazanych fraz) oraz efektu optymalnego (pierwsze miejsce na liście wyników) zależna jest przede wszystkim od rynku i fraz, jakie będzie się promowało. Działają tutaj normalne mechanizmy konkurencji.

Zazwyczaj najlepszym podejściem do współpracy jest umowa przewidująca opłatę abonamentową za wypromowanie określonych fraz. Cena jest wówczas dużo niższa od płatności na efekt. Takie podejście oznacza, że eksperci od pozycjonowania są w stanie poświęcać dużo czasu na budowanie wartościowego zaplecza pozycjonowania oraz mogą wykonywać poszerzone analizy skutkujące optymalizacją podejmowanych wysiłków. Wszystko zależy oczywiście od skali działania i umowy pomiędzy klientem oraz specjalistą SEO.

W zakresie budowania bazy linków można też podejmować działania jednorazowe, takie jak korzystanie z artykułów sponsorowanych na portalach branżowych czy wymianę linków z innymi podmiotami, co może być dodatkowo płatne lub wliczone w budżet pozycjonowania.

Ogromne znaczenie ma tutaj ciągła analiza efektów pracy i zmiany zachowań w zależności od uzyskiwanych rezultatów. Po dokonaniu wyceny miesięcznej dla pozycjonowania jako określonej kwoty miesięcznej, niezależnie od wydatków jednorazowych, możliwe jest maksymalizowanie efektów pozycjonowania przy pełnej kontroli budżetowej.

Podsumowując, najważniejsze koszty przedsiębiorcy podejmującego działania SEO to tak naprawdę tylko dwie rzeczy:

  1. Analiza i adaptacja własnego serwisu internetowego;
  2. Budowanie bazy linków i analiza uzyskiwanych efektów.

Pozycjonowanie stron – monitoring fraz przez naszych specjalistów z Konina

Aby lokalne SEO zdało egzamin, czyli było atrakcyjne cenowo i Klient był zadowolony i miał rękę na pulsie konieczne jest:

  • nieustanne monitorowanie pozycji fraz w Google;
  • wysyłanie szczegółowych raportów;
  • zmiany optymalizacyjne i reakcja na nie.

Podczas badania jakości kampanii promocyjnej na rynku lokalnym wykorzystywane są profesjonalne narzędzia oferowane przez wyszukiwarkę Google, takie jak Google Search Console, Google Analytics.

Dzięki takiemu działaniu efekty pozycjonowania są bardziej kontrolowane i reakcja na zmiany w algorytmach następuje natychmiast dzięki czemy wyniki w serpach są stabilniejsze i cena za usługę nie rośnie.

Przez cały czas prowadzenia SEO klient z Konina ma dostęp do narzędzi monitorujących wszystkie promowane frazy.

Już teraz aktywuj swoją firmę w Google i zyskaj nowych Klientów za niewielką cenę.

Pozycjonowanie lokalne to najlepsza cenowo promocja w Koninie

SEO już od kilku lat uchodzi za zdecydowanie najlepszy sposób na promowanie swojej strony. Spowodowane jest to przede wszystkim gigantycznymi korzyściami, jakie można uzyskać dzięki szczytowym miejscom w wynikach wyszukiwania dla najważniejszych dla firmy fraz przy zachowaniu niskiej ceny.


Niekwestionowaną zaletą pozycjonowania jest to, że z czasem jego efekty się poprawiają, a cennik lokalny ustalony początkowo nie rośnie.


Niewielki miesięczny abonament pozwala dobrze działającej firmie na powolne budowanie swojej pozycji w Internecie tak, by w stosunkowo krótkim czasie wskoczyć na zupełnie nowy poziom działalności. Pozyskiwanie nowych klientów dla takiej firmy jest coraz tańsze, więc w pewnym momencie opłaca się skokowo zwiększyć skalę jej działania.
Pozycjonowanie stron dla firm z Konina przynosi efekty stosunkowo szybko.
Stworzona w oparciu o zasady SEO strona Internetowa pozostaje użyteczna, nawet jeśli nie jest poprawiana.
Miejsce w wyszukiwarkach także tracone jest bardzo powoli. Dlatego zaprzestanie działań promocyjnych ze względu na chwilowe problemy z gotówką nie będzie żadnym problemem.
Jedyną wadą tej uslugi jest to, że zazwyczaj nie przynosi dobrych rezultatów na samym początku. Każdy rynek jest bowiem mocno konkurencyjny. Rozwiązaniem tego problemu jest wykorzystywanie strategii uzupełniających, takich jak na przykład Google Adwords, które mogą być potem sukcesywnie wygaszane lub ograniczane do obszarów, gdzie proces pozycjonowania stron nie jest efektywny kosztowo.

SEM/SEO – pozycjonowanie strony internetowyej w mieście Konin w niskiej cenie

Usługi z zakresu pozycjonowania i promowania stron internetowych zawsze powinny mieć jeden cel: zwiększenie zysków dla klienta korzystającego z promowania. Dlatego realnymi miernikami naszych działań są wskaźnik zwrotu z inwestycji, niskie ceny i wskaźnik konwersji.
Staramy się również, by stale podnosiła się widoczność w Google dla wszystkich fraz klienta z Konina.
Pomiar efektów kampanii to nie tylko metoda na wykazanie się przed klientem, ale przede wszystkim sposób na ocenę dotychczasowych działań. Dzięki obserwacji skutków podejmowanej promocji można:

  • Zwiększać sprzedaż;
  • Przyciągać więcej nowych użytkowników do strony klienta;
  • Maksymalizować konwersję;
  • Podnosić widoczność fraz kluczowych.

Podstawowym celem operacyjnym pozycjonowania jest uzyskanie pozycji w top10 wyników dla wybranych fraz, ale celem strategicznym jest zwiększenie zysku firmy, więc konieczne jest ciągłe analizowanie, czy praca nad konkretnymi celami szczegółowymi realizuje cel najważniejszy.

Jak do nas trafić?

Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Pliki te wykorzystywane są do
gromadzenia statystyk odwiedzin naszej witryny. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj. zamknij

MENU