Blog o pozycjonowaniu, tworzeniu stron i sklepów internetowych

Kampania Google Ads (AdWords) czy pozycjonowanie?

data dodania: Kampanie Google Ads
Kampania Google Ads (AdWords) czy pozycjonowanie?

Jednym ze skutecznych rodzajów promocji biznesu w Internecie jest stworzenie profesjonalnej
kampanii reklamowej Google Ads (AdWords). Zastanawiasz się, czym tak naprawdę jest system
Google Ads? Jesteś ciekaw, jaki jest zasięg takiej reklamy? Podpowiadamy.

Reklama Google Ads – co to takiego?

System Google AdWords umożliwia emisję unikatowych komunikatów w formie tekstowej, graficznej lub video. Co ważne, dzięki zaawansowanej technologii reklamy te trafiają bezpośrednio do konkretnej grupy docelowej użytkowników Internetu, wśród których znajdują się także potencjalni Klienci. Osoba zainteresowana zakupem danego produktu bądź skorzystaniem z określonej usługi klikając w reklamę, zostanie automatycznie przeniesiona na stronę internetową Twojej firmy. Z tego też względu reklamy Google Ads określane są potocznie mianem linków sponsorowanych.

Gdzie wyświetlane są reklamy Google Ads?

Reklamy Google AdWords wyświetlają się na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania Google.
Niekiedy są one dodatkowo oznakowane symbolem w kolorze zielonym lub żółtym z widocznym hasłem “Reklama”. Google Ads zazwyczaj pojawiają się w górnej części strony, ale mogą także widoczne na samym dole strony. Pomiędzy reklamami zlokalizowane są wyniki organiczne Google, co pozytywnie wpływa na zachowanie przejrzystego układu wyświetlanej strony.
Choć działania te wydają się proste, to poprowadzenie kampanii Google Ads (AdWords) lepiej jest powierzyć doświadczonej Agencji Marketingu Internetowego. Wówczas będziemy mieli pewność, że czynności związane z promocją naszego biznesu będą w pełni skuteczne.

Zalety kampanii reklamowych Google Ads – dlaczego warto z nich korzystać?

Google Ads, nazywana niegdyś Google AdWords jest jedną z najpopularniejszych platform reklamowych online na całym świecie. Działanie Google Ads skupia się na wyświetlaniu użytkownikom linków sponsorowanych na stronie w wynikach wyszukiwania Google. Jakie są zalety korzystania z formy reklamy płatnej? Oto najważniejsze z nich.

Zalety korzystania z Google Ads

  • Natychmiastowy efekt

W porównaniu do pozycjonowania kampania reklamowa Google Ads gwarantuje uzyskanie szybkich rezultatów, co jest szczególnie istotne w przypadku nowych rozwijających się firm, które poszukują skutecznego sposobu na pozyskanie nowych klientów.

  • Precyzyjne kierowanie reklamy

Kierowanie reklamą pozwala na stworzenie skutecznej kampanii, która dotrze do konkretnej grupy docelowej użytkowników. Pod uwagę bierze się tutaj aspekty dotyczące między innymi zainteresowań, danych demograficznych, lokalizacji, słów kluczowych, rodzaju urządzeń, na których to reklamy będą wyświetlane itp.

  • Branding, czyli budowanie świadomości marki

Polega on na opracowaniu strategii firmy poprzez określenie jej najważniejszych cech, wartości oraz celów na przyszłość. Google Ads w dużym stopniu ułatwia i zarazem uskutecznia budowanie świadomości marki w Internecie, wykorzystując najczęściej kampanie reklamowe stworzone pod określoną grupę docelową użytkowników sieci.

  • Pełna kontrola nad kosztami

W tym wypadku należy pamiętać o tym, że koszty prowadzonej kampanie są uzależnione od uzyskiwanych rezultatów. Prościej mówiąc, płacimy dopiero wtedy, kiedy użytkownik “kliknie” w reklamę, samo jej wyświetlenie nie generuje kosztów.

Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Pliki te wykorzystywane są do
gromadzenia statystyk odwiedzin naszej witryny. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj.

Close
Array
(
    [alias] => google-ads-czy-pozycjonowanie
    [id_strony] => 22
    [typ] => 9
)